رویدادها آرشیو خبر ها
کیزا از شرایط خود در تورین ناراضی است

کیزا از شرایط خود در تورین ناراضی است

مونته، روزنامه نگار ادعا می کند که فدریکو کیزا در یوونتوس به طور فزاینده ای ناراضی است و اکنون در مورد آینده خود در این باشگاه نا مطمئن است.

 

توتو اسپورت گزارش داد که وینگر ایتالیایی به دلیل تاکتیک‌هایی که در تورین استفاده می‌شود، شروع به دور شدن از سرمربی تیم است و نمی‌تواند واقعاً بهترین عملکرد خود را در سیستم 3‐5‐2 نشان دهد.

 

کیزا سال گذشته پس از پارگی رباط صلیبی خود حدود 10 ماه از میادین دور بود و تنها پس از جام جهانی قطر دوباره به طور منظم برای یوونتوس به میدان رفت. در این فصل، او در 25 بازی در 1079 دقیقه بازی، دو گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

 

منابع نزدیک مدعی شده اند که کیزا از نحوه ی بازی خود با یوونتوس و آلگری ناراضی است و از سیستم 3‐5‐2 اصلا رضایت ندارد. این بازیکن 25 ساله اکنون در مورد آینده خود در این باشگاه تردیدهای زیادی دارد.

 

بیانکونری ها ظاهراً به پروژه آلگری متعهد هستند و به احتمال زیاد فصل آینده بدون توجه به قهرمانی در لیگ اروپا با سرمربی تیم کنار خواهند آمد.

 

پس از گزارش مشکلات ولاهوویچ و دی ماریا، منابع نزدیک به کیزا نشان دادند که ارتباط او و باشگاه نیز چندان ایده ال نیست و این موضوعات می تواند فصل یوونتوس را بدتر از گذشته کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: